Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowej

Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowej  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Borowej: bipborowasp.educzarna.pl

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

-zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,

-dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi,

-część dokumentów nie jest dostępnych cyfrowo (trwają prace nad przygotowaniem plików do wersji dostępnych cyfrowo),

-załączone mapy nie podlegają ocenie, ponieważ są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Pani Alina Zając
- E-mail: azborowa@gmail.com
- Telefon: 14 6818199

Każdy ma prawo:

Żądanie musi zawierać:

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz za odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowej, Borowa 106 A

Do budynku prowadzą trzy wejścia:

  1. Wejście główne, od strony południowej. Prowadzą do niego schody, nie ma podjazdu dla niepełnosprawnych. Drzwi nie otwierają się automatycznie. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
  2. Drugie wejście również od strony południowej, czterema schodkami w dół (tuż obok wejścia głównego).Drzwi nie otwierają się automatycznie, nie są zabezpieczone bramkami.
  3. Trzecie wejście jest od strony wschodniej, tuż przed salą gimnastyczną. Prowadzą do niego dwa schodki oraz podjazd dla niepełnosprawnych znajdujący się po lewej stronie schodów. Drzwi nie otwierają się automatycznie, wejście nie jest zabezpieczone bramkami.

Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

 Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.

W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada wind.

W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka  migowego.

Parking jest ogólnodostępny, bez wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.